بی بندوباری برخی فیلم‌های شبکه نمایش خانگی واکنش وزارت بهداشت را برانگیخت ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان سقوط مرگبار زن جوان از روی پل نمایشگاه در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) قتل زن ۶۰ ساله تهرانی به دست همسر رژیم غذایی برای کاهش خطر مرگ در سالمندان حجت الاسلام پژمانفر: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مانع ظلم به دانش آموزان شود رمزگشایی ۱۳ فقره سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد(۱۸شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی کارخانه چینی در شهرک صنعتی توس مرگ جوان کاشمری در پی مشاجره لفظی آیا واقعاً تنیس سالم‌ترین ورزش جهان است؟ جزئیات تصادف مرگبار در محور خواف به تایباد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف در محور قوچان به چناران با ۲ کشته و هفت مصدوم (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف مرگبار ۲ کامیون در کمربند سبز مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) بی عدالتی در محاسبه ۲ سال پایانی خدمت برای مستمری بازنشستگان | راهکار‌های متناسب‌سازی عادلانه حقوق بازنشستگان چیست؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به وزارت کار ابلاغ شد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ اعلام شد| قبولی با نمرات ناپلئونی! تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ افزوده‌شدن قطار پنج‌ستاره همدان-مشهد به شبکه ریلی کشور (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) در مورد کمردرد چه می دانید؟| آیا کودکان هم کمردرد می شوند؟ ابلاغ طرح استقبال از مهر به استانداران ابلاغ دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پرواز‌های خارجی بخشی از کسری بارش پاییز و زمستان گذشته در بهار امسال جبران شد گلایه معاون آموزش‌وپرورش از اجرایی‌نشدن مواد حمایتی قانون تأسیس مدارس غیردولتی
سرخط خبرها

باز شدن یک پرونده قتل در بولوار توس مشهد | نشستن تیر مرگ بر سینه یک جوان

  • کد خبر: ۲۴۹۶۶۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
باز شدن یک پرونده قتل در بولوار توس مشهد | نشستن تیر مرگ بر سینه یک جوان
تیراندازی در  یک باغچه حوالی بولوار توس مشهد، جان جوانی را گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حادثه، خیلی ناگهانی رخ داده بود. صدای شلیک‌های پیاپی، خون را در رگ‌های دو جوان منجمد کرده بود. آنها نمی‌دانستند در واقع پا درون دامی پهن‌شده گذاشته‌اند و عده‌ای انتظارشان را می‌کشند. مرد جوان سلانه‌سلانه به در باغ کوچک می‌رود و کلید را درون قفل می‌چرخاند، همین که در باز می‌شود چندین گلوله به سمتش شلیک می‌شود تا جایی که مرد جوان بدون اینکه بتواند از خودش دفاعی کند، روی زمین می‌افتد.

فرد همراهش نیز کناری پناه می‌گیرد و مترصد فرصتی تا بتواند از آنچه در جریان بوده سردربیاورد. همین که صدا‌ها می‌خوابد و سکوت، مهمان دوباره منطقه می‌شود، او از پناهگاهش سرک می‌کشد و تازه متوجه زخمی‌شدن دوستش می‌شود. دوستی که ساعتی بعد در مرکز درمانی جان خود را از دست می‌دهد و این‌گونه یک پرونده جنایی در مشهد گشوده می‌شود.

حوالی ساعت ۲۲ بود که ماجرای مرگ مشکوک فردی در یکی از بیمارستان‌های مشهد به پلیس اعلام شد. با حضور مأموران در مرکز درمانی مشخص شد که پیکر متعلق به مردی حدودا سی‌ساله است که بر اثر اصابت گلوله و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.

برخورد تیر به کتف چپ

بلافاصله موضوع به بازپرس جنایی اعلام شد و قاضی وحید خاکشور به همراه تیم جنایی راهی محل شدند. پس از معاینات جسد که مشخص شد تیر به کتف چپ مقتول خورده است، در حالی پیکر این جوان برای بررسی‌های بیشتر راهی پزشکی قانونی شد که بررسی‌ها نشان داد محل این جنایت حوالی بولوار توس بوده است.

تیم جنایی شبانه به سمت بولوار توس رفته و پس از عبور از توس ۴۲ نرسیده به روستای کلاته نوری، مقابل یک باغ کوچک متوقف شد، مکانی که این جنایت در آن رخ داده بود. خون ریخته بر روی زمین نشان می‌داد که تیم جنایی آدرس را درست آمده است.

آمده بودیم به باغ سر بزنیم

تنها شاهد ماجرا فردی بوده که همراه مقتول به این سمت آمده بود. او در پاسخ به مقام قضایی مدعی می‌شود که «حدود ساعت ۵ عصر همراه مقتول برای سرزدن از این باغ به محل آمده بودیم، اما وقتی دوست من به باغ نزدیک شد و در را باز کرد، ناگهان صدای گلوله‌ها فضای ساکت منطقه را پر کرد و دوست من روی زمین افتاد. من ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کنم و از آنجا که امکان داشت به سمت من نیز شلیک شود، خودم را مخفی کردم. لحظاتی بعد چند نفر به‌سرعت از باغ بیرون آمدند و از محل متواری شدند.»

بررسی صحنه و محل افتادن مقتول نشان می‌داد که طبق گفته شاهد ماجرا او در بدو ورود به باغ مورد حمله قرار گرفته است.

آغاز واکاوی یک معما

بررسی‌های بعدی برای شناسایی مالک باغ و ارتباطش با مقتول نیز نشان داد که این باغچه متعلق به یکی از دوستان متوفی بوده و او تنها برای سرکشی و بازدید از این محل وارد آنجا شده است.
پس از جمع‌آوری تمام سرنخ‌های موجود در صحنه از جمله پوکه‌های گلوله‌های شلیک شده، با دستور قاضی خاکشور تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شد تا عوامل دخیل در این جنایت شبانه شناسایی شوند و پای میز محاکمه قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->